Zespół

БЕЗПЕКА І ПРОФЕСІОНАЛІЗМ

Wojciech Hała

CEO

Pomysłodawca i założyciel firmy, która w swojej misji i modelu biznesowym ma wyróżniać się na rynku pośrednictwa pracy i każdego dnia przekonywać, że jego ludzie są Warci Zachodu. Wojciech Hała to przedsiębiorca, który zbierane latami doświadczenie w 2019 roku przekuł na organizm o nazwie Interim Job. Dzisiaj Interim Job to firma, której siłą są ludzie o jasnym systemie wartości i celu, który emanuje dynamiką. Wojtek określa ten tok działania za pomocą pełnej optymizmu i przekonania deklaracji – „dokonamy zmiany w tym biznesie” – w Twoim biznesie.

W firmie Wojciech odpowiada za pracę z kluczowymi klientami.

Wojciech Hała to człowiek kochający rodzinę, spełniający się jako aktywny, a także pragnący rozwoju mężczyzna. Na co dzień pasjonuje się sportem i motoryzacją.

W wolnych chwilach Wojciecha można spotkać na polach golfowych.

Magdalena Hała

Office Manager

Magdalena to prawdziwa ostoja zespołu, dzięki swojej skrupulatności i ciągle rosnącej wiedzy administracyjnej stanowi prawdziwy fundament biura. Jej wysokie zaangażowanie sprawia, że wszyscy w Interim Job czują, że praca jest zawsze wykonana solidnie, a klienci są spokojni o każdy detal oraz termin związany ze współpracą. Prywatnie jest zawsze uśmiechniętą, spełnioną mamą i pasjonatką jazdy konnej.

Jarosław Kurasz

Key Account Manager

Jarosław to doświadczony w biznesie specjalista do spraw rozwoju. W firmie spełnia się jako człowiek odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie z nimi przyjaznych relacji biznesowych. Prywatnie pasjonuje się podróżami, motoryzacją oraz sportem. Najważniejszą wartością dla niego jest jednak rodzina i to w niej widzi swój najmocniejszy atut.

Ewa Dylewicz

Dział Handlowy

Nawiązywanie i pielęgnowanie relacji z kluczowymi klientami firmy to główne zadania Ewy. Dzięki swojemu zaangażowaniu i sumiennemu podejściu do swoich obowiązków Ewa nawiązuje kontakty z nowymi klientami oraz rozwiązuje problemy kadrowe i zyskuje zaufanie klientów. Po pracy zdarza Jej się zarwać noc oglądając turnieje tenisowe.

Kim Tran

Dział Handlowy

Kim jest odpowiedzialna za rekrutacją i koordynację pracowników z krajów azjatyckich, głównie z Wietnamu. Nawiązuje kontakty zarówno z osobami, które mieszkają w Polsce jak i z tymi, którzy wyrażają chęć i zamiar przyjechania do naszego kraju. Pośredniczy w komunikacji pomiędzy Interim Job a pracownikami wietnamskimi oraz wspiera ich w doradztwie dotyczącym legalności pracy i pobytu w Polsce. W wolnych chwilach Kim spełnia się gotując i słuchając muzyki.